Για  την  Α΄  Δημοτικού.

Οι μικροί μαθητές εξασκούνται στη χρήση του ποντικιού και μαθαίνουν τους αριθμούς από το 1 μέχρι το 10 μετρώντας αντικείμενα.

http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/3127?locale=el

Εκπαιδευτική  πλατφόρμα  για τις  τρεις  πρώτες  τάξεις  του  Δημοτικού.

http://www.jele.gr/activity_selection

Για  την  Β’  δημοτικού .

Οι μαθητές καλούνται να συνθέσουν την εικόνα, σέρνοντας και αφήνοντας τα τμήματά της στην κατάλληλη θέση. Η εφαρμογή έχει σχεδιαστεί και προτείνεται να χρησιμοποιηθεί: α) για εξάσκηση στο χειρισμό του ποντικιού  β) ως εργαλείο ανάπτυξης δεξιοτήτων (από την οπτική του παζλ).

http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/4748?locale=el

Εκπαιδευτική  πλατφόρμα  για τις  τρεις  πρώτες  τάξεις  του  Δημοτικού

http://www.jele.gr/activity_selection

Για  την  Γ΄ Δημοτικού

Οι μαθητές καλούνται να αναγνωρίσουν και να πληκτρολογήσουν, σε χρόνο δύο λεπτών, όσο το δυνατό περισσότερους χαρακτήρες από αυτούς που εικονίζονται στην οθόνη.

http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/2604?locale=el

Εκπαιδευτική  πλατφόρμα  για τις  τρεις  πρώτες  τάξεις  του  Δημοτικού

http://www.jele.gr/activity_selection

Δ΄ Δημοτικού

Μέσα  από  αυτό  το  video  τα παιδιά  μαθαίνουν  με  απλό  τροπο  τα μέρη  του  υπολογιστή

https://www.youtube.com/watch?v=AazNcrC0yPk&list=PLnAXCkoQsGUPSue_GeOF1I9mXtHiwoyQm&index=3

Οι μαθητές μαθαίνουν να αναγνωρίζουν τις συσκευές εισόδου και αντιλαμβάνονται το διαφορετικό ρόλο τους στην λειτουργία  του  υπολογιστή.

http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/2458?locale=el

Ε΄ Δημοτικού

Ο μαθητής λύνει  το σταυρόλεξο με στόχο να θυμηθεί  βασικούς όρους για το Διαδίκτυο. Ο μαθητής έχει τη δυνατότητα να ελέγξει τις απαντήσεις του  και να λάβει βοήθεια, σε κάθε φάση της επίλυσης του σταυρόλεξου.

http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/3336?locale=el

Τα  παιδιά  μαθαίνουν  να  προγραμματίζουν  μέσα  από  το  παιχνίδι. Στόχος του  παιχνιδιού να οδηγήσουν  το  ρομποτακι  σωστά  ώστε  να  φτάσει  να  ανάψει  το  λαμπάκι

https://lightbot.com/hour-of-code.html

ΣΤ’ Δημοτικού.

Οι μαθητές συσχετίζουν τις διάφορες έννοιες μεταξύ τους και συνθέτουν δυναμικά τον εννοιολογικό χάρτη με θέμα το Διαδίκτυο χρησιμοποιώντας  τα  όσα  έχουμε  πει  στην  αίθουσα  σε προηγούμενα μαθήματα.

http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/5087?locale=el

Τα  παιδιά μαθαίνουν  να προγραμματίζουν  μέσα  από  το  παιχνίδι. Στόχος  να οδηγήσουν  τον  Marco  η την Sophia  να πατήσει  σε  όλα  τα  τετραγωνάκια αποφεύγοντας  τα  εμπόδια

https://runmarco.allcancode.com/