ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ

Άλλη μια σχολική γιορτή λήξης & αποχαιρετισμού έγινε στο προαύλιο του σχολείου μας.Για τα εκτάκια λίγο πριν ανοίξουν τα φτερά τους.Δυστυχως δεν μπορούσαμε λόγο των καταστάσεων ( COVID-19) να τα αποχαιρετισουμε όπως τους άξιζε !
Σαν σύλλογος δεν κάναμε λίγα,θα μπορούσαμε & περισσότερα όμως δυστυχώς η πανδημία μας φρέναρε.
Ευχόμαστε σε αυτούς που θα μείνουν να συνεχίσουν & να μην αφήσουν το σύλλογο να πάψει να υφίσταται.
Θα θέλαμε μέσα από την καρδιά μας να ευχαριστήσουμε τους εκπαιδευτικούς και τη Διευθύντρια του σχολείου μας,για την αποδοτική, δημιουργικη &’παραγωγικη χρονια.
Ευχαριστούμε όλους σας & έναν- ένα ξεχωριστά για στήριξη και τη συνεργασία καθ’ όλη την διάρκεια της χρονιάς.
Θα ήταν παράλειψη,να μην ευχαριστησουμε τις σχολικές μας τροχονόμους που με ευσυνειδησία φύλαξαν τα παιδιά μας.Σας αγαπάμε & σας εκτιμούμε! < <ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ>>
Για το Σύλλογο γονέων & Κηδεμόνων
Η Πρόεδρος Σταυρούλα Πιερρακεα

ΤΕΛΕΤΗ ΛΗΞΗΣ

Σήμερα αποχαιρέτησαμε τους μαθητές της ΣΤ με τραγούδια, χορούς απονομές και συγκινηση..
Επίσης και η Β Ταξη παρουσίασε μια όμορφη γιορτουλα – αποχαιρετισμο μέχρι τον επόμενο Σεπτέμβρη !
Μία δύσκολη χρονιά για όλους, αλλά τα καταφέραμε με προσπάθεια, υπομονή, επίμονη και αγάπη..
Συγχαρητήρια σε όλους τους εκπαιδευτικούς μας που ακούραστα προσπάθησαν για το καλύτερο αποτέλεσμα, στους γονείς για τα παιδιά τους και στον Σύλλογο γονέων και κηδεμόνων για την καλη συνεργασία!
Ευχόμαστε σε όλα τα παιδιά καλή πρόοδο, υγεία και ένα ανέμελο καλοκαίρι!!

ΑΓΩΝΑΣ ΒΟΛΕ’Ι’ ΔΑΣΚΑΛΩΝ -ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤ’ ΤΑΞΗΣ

Ο καθιερωμένος αγώνας βόλεϊ δασκάλων και μαθητών της ΣΤ.
Αρχικά ισοπαλία και τελικά με παράταση έληξε υπέρ των μαθητών…
Καλο καλοκαίρι σε όλα τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς μας!!

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ » Ο ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΜΑΣ ΚΗΠΟΣ » – Δ’ ΤΑΞΗ

Οι μαθητές της Δ τάξης του σχολείου με τις δασκάλες τους κ. Φωτεινή Σταθοπούλου και κ. Ευθυμία Χριστοδουλοπούλου, όλη τη χρονιά σχεδίασαν, οργάνωσαν και υλοποιήσαν πρόγραμμα που αφορά την δημιουργία σχολικού κήπου και καλλωπισμού του προαύλιου χώρου.
Σήμερα παρουσίασαν στην σχολική μας κοινότητα τα αποτελέσματα της προσπάθειας αυτής με τραγούδια και χορούς με θέμα τα φυτά της πατρίδας μας, και ένα μικρό παζάρι με βότανα και φυτά από τον κήπο μας…
Η προσπάθεια θα συνεχιστεί και την επόμενη χρονιά..
Συγχαρητήρια σε όλους…

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ : » ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ » – Β΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Γνωριμία με τα επαγγέλματα

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα αποσκοπεί στην ενεργοποίηση των μαθητών/τριών για να διερευνήσουν στοιχεία που συγκροτούν την προσωπική τους ταυτότητα και να δραστηριοποιηθούν ώστε να προσανατολιστούν στη σωστή επιλογή του επαγγέλματος που θα ακολουθήσουν.
Παρελθόν, παρόν και μέλλον των επαγγελμάτων συγκροτούν την ενασχόληση και την ευαισθητοποίηση των μαθητών γύρω από αυτό το θέμα. Οι προτεινόμενες δραστηριότητες κινούνται στο παρελθόν, με την αναδρομή σε παλαιότερα επαγγέλματα, σε επαγγέλματα που δεν υπάρχουν πια και στα αίτια που οδήγησαν στην εξαφάνισή τους, σε επαγγέλματα που επιβίωσαν και εξελίχτηκαν στην πορεία τους στον χρόνο και σε επαγγέλματα τα οποία αναδύονται μέσα από τις ανάγκες της σύγχρονης εποχής
Οι μαθητές με αυτή τη διαδικασία ενθαρρύνονται να διατυπώσουν τη θέση τους για το επάγγελμα που θα ακολουθήσουν στο μέλλον και να υποστηρίξουν την επιλογή τους.

Επαγγελματα Παραγόμενα Β Τάξης

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ : » Νοιάζομαι και δρω » – » ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ » – Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

» Νοιάζομαι και δρω »

Στα πλαίσια μίας δημοκρατικής και πολυπολιτισμικής κοινωνίας η ανάγκη για συνεργασία, σεβασμό, αποδοχή του άλλου και επίλυση προβλημάτων καθίσταται απαραίτητη.
Η έννοια του Εθελοντισμού είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τις ανάγκες αλλά και το ήθος του κάθε ατόμου που εμπλέκεται σε δράσεις προκειμένου να βελτιώσει και να αναλάβει τον ρόλο του ενεργού πολίτη που ενδιαφέρεται για την κοινωνία που τον περιβάλλει και που αποτελεί μέλος της.
Το παρόν Πρόγραμμα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων βασίζεται στην εκμάθηση μέσω επίλυσης προβλήματος, καθώς τα παιδιά αφορμούμενα από το πρόβλημα, διερευνούν, δοκιμάζουν, ανακαλύπτουν και σχεδιάζουν δράσεις προκειμένου να οδηγηθούν στη λύση. Η μάθηση πλαισιώνεται από τη σύνδεση της εμπειρίας των παιδιών (learning bydoing), της συνεργασίας μέσα από την συνύπαρξη ως μέλος ομάδας ομοτίμων, με τον αναστοχασμό των καθημερινών βιωμάτων.

Εθελοντισμός παραγόμενα (1)