Το σχολείο μας, 24ο Δημοτικό Πατρών , υπάγεται στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας .Βρίσκεται στον συνοικισμό Ζαρουχλέικα,επίσημη ονομασία Γλαύκος, μια αστική περιοχή και  μία  από  τις μεγαλύτερες συνοικίες της Πάτρας, στο Νότιο Δημοτικό Διαμέρισμα.

Το σχολείο μας είναι στην οδό Ανθείας 195 και είναι κεντρικό σχολείο της περιοχής. Η ύπαρξή του ανάγεται στη δεκαετία του 1930 και πιο συγκεκριμένα στο 1938. Είναι ένας χώρος ευάερος και ευήλιος, αλλά και λειτουργικός.

Το παλαιό κτίριο , το οποίο είναι και διατηρητέο –αφού σε αυτό πρωτοφοίτησαν επιφανείς πολίτες της πόλης μας, οι οποίοι βρέθηκαν σε νευραλγικές θέσεις διοίκησης της πόλης ,όπως ο απερχόμενος νομάρχης κ. Σερέτης και κ. Κάνιστρας –επίσης διατελέσας στην πάλαι ποτέ Νομαρχία της πόλης μας.

Το εν λόγω παλαιό κτίριο σήμερα λειτουργεί ως τεχνολογικά εξοπλισμένη αίθουσα πολλαπλών χρήσεων, όπου έχουμε τη  θεατρική μας  σκηνή.   Επίσης στεγάζει τη Δανειστική Βιβλιοθήκη του σχολείου μας ,την Αίθουσα προβολών και το Γραφείο του συλλόγου διδασκόντων .

Το νεόδμητο κτίριο ανεγέρθηκε το 1992 και αποτελείται από ισόγειο και ένα όροφο. Περιλαμβάνει 8 αίθουσες διδασκαλίας, μια αίθουσα Πληροφορικής άριστα εξοπλισμένη, αλλά και το γραφείο της  Διευθύντριας.

Η φετινή δύναμη του σχολείου είναι 229 μαθητές  και η οργανικότητά του είναι 12/θέσιο. Το 2016 με την κατάργηση του όμορρου 67ου Δ.Σ. Πατρών, οι μαθητές συνενώθηκαν με αυτούς του σχολείου μας και έτσι διευρύνθηκαν τα διοικητικά όρια της σχολικής μας μονάδας.

Στο  χώρο του άλλοτε 67ου Δημοτικού Σχολείου, υπάρχουν λυόμενες αίθουσες όπου λειτουργούν 3 αίθουσες διδασκαλίας, μια αίθουσα Μουσικής και οι 2 αίθουσες του Ολοημέρου

Στο ισόγειο του 24ου λειτουργεί κυλικείο, ενώ στον προαύλιο χώρο διαμορφώθηκε ο κήπος του σχολείου και ο χώρος κομποστοποίησης, με φροντίδα μαθητών και δασκάλων. Υπάρχουν αρκετά δέντρα περιμετρικά ( μια μεγάλη αμυγδαλιά και ένας μεγάλος φίκος, μουριές και κάποια ελαιόδεντρα ) αλλά και παγκάκια για την άνεση των μαθητών.

Αυτό που χαρακτηρίζει την συνοικία μας είναι τα υψηλά ποσοστά ανεργίας και φτώχειας των συμπολιτών μας και η παραμέληση για πολλές δεκαετίες της περιοχής από την Κεντρική Εξουσία. Επιπρόσθετα, συναντάμε συγκρότημα εργατικών κατοικιών τόσο στο βόρειο , όσο και στο νότιο τόξο της περιοχής. Ακόμη εντοπίζεται καταυλισμός Ρομά με τα συνακόλουθα εγγενή προβλήματα στον κοινωνικό ιστό του τόπου μας.

Το μαθητικό δυναμικό του σχολείου μας προέρχεται κυρίως από οικογένειες με μέσο μορφωτικό, κοινωνικό και οικονομικό επίπεδο, αλλά και οικογένειες μεταναστών και Ρομά. Οι γονείς ενδιαφέρονται για την ανάπτυξη και την ολοκλήρωση της προσωπικότητας των παιδιών τους . Έτσι υπάρχει η δυνατότητα των μαθητών να συμμετέχουν στις σχολικές δραστηριότητες που προάγουν την μάθηση και την κοινωνικοποίηση τους. Παρόλα αυτά παρουσιάζονται προβλήματα συμπεριφοράς και συνεργασίας μεταξύ ορισμένων μαθητών που δυσκολεύουν την υλοποίηση του εκπαιδευτικού έργου.

Το σχολείο μας ,εκτός από το διδακτικό έργο, δραστηριοποιείται και σε προγράμματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας, Πολιτιστικά και Φιλαναγνωσίας. Επίσης  λαμβάνει  μέρος  σε  πανελλήνιους  διαγωνισμούς όπως  «ο μικρός  Ευκλείδης  παιχνίδι  και  μαθηματικά».

Φέτος τρέχουν τα εξής εκπαιδευτικά προγράμματα: « Special Olympics-Παίζουμε μαζί ,Μαθαίνουμε μαζί » ,«Κι αν ήσουν εσύ» ,«Εγώ, εσύ δυναμώνουμε μαζί»,  «Social media-ασφαλές διαδίκτυο», «Μικροί φιλόσοφοι» με τη συνεργασία αντίστοιχων φορέων και δικτύων.

Παράλληλα γίνονται εκπαιδευτικές εκδρομές (Βουλή, ΚΠΕ) αλλά και επισκέψεις μαθητών σε άλλα σχολεία και ιδρύματα του νομού, ενώ ειδικοί έρχονται κατά διαστήματα στο χώρο του σχολείου για επιστημονική ενημέρωση των μαθητών γύρω από σύγχρονα θέματα.

Συμπαραστάτης  και  βοηθός  στις  προσπάθειες  για  την  εύρυθμη  λειτουργία  του  Σχολείου είναι  το  εκάστοτε  Διοικητικό  Συμβούλιο  του  Συλλόγου  Γονέων  και  Κηδεμόνων  με  το  οποίο  το  σχολείο  έχει  άριστη  συνεργασία.