Εγγραφές μαθητών Α’ Δημοτικού

Για το σχολικό έτος 2025-2026, οι αιτήσεις εγγραφής των μαθητών/τριών που φοιτούν για πρώτη φορά στην Α΄ τάξη του δημοτικού σχολείου θα πραγματοποιηθούν από 6 έως 26 Μαρτίου 2025. Εγγραφές μετά την 26η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σύμφωνα με τα όσα προβλέπονται στις παρ. 7 και 8 του άρθρου 7 του π.δ. 79/2017 (Α’ 109), όπως η τελευταία παράγραφος αντικαταστάθηκε και ισχύει (παρ. 1δ του άρθρου 204 του Ν.4610/2019 (Α΄ 70)).

Σύμφωνα με την υπό στοιχεία Φ.6/23967/Δ1/4-3-2025 (B’ 979) ΚΥΑ, oι εγγραφές στα δημόσια Δημοτικά σχολεία γενικής εκπαίδευσης δύναται να πραγματοποιούνται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) στην ειδική ψηφιακή πλατφόρμα «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού» στη διεύθυνση https://adimotikou.eservices.minedu.gov.gr, με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής, την οποία υποβάλλει ένας εκ των δύο γονέων/κηδεμόνων/εχόντων την επιμέλεια των μαθητών/τριών που συμπληρώνουν την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής την ηλικία των έξι (6) ετών.
Κατά το σχολικό έτος 2025-2026 στην Α’ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες που γεννήθηκαν από 1-1-2019 έως και 31-12-2019.

Β.1 Ηλεκτρονικές εγγραφές μαθητών/τριών Α’ δημοτικού

1.Οι εγγραφές στα δημόσια Δημοτικά σχολεία γενικής εκπαίδευσης δύναται να πραγματοποιούνται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr) στην ειδική ψηφιακή πλατφόρμα
«Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού» στη διεύθυνση https://adimotikou.eservices.minedu.gov.gr, με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής, την οποία υποβάλλει ένας εκ των δύο γονέων/κηδεμόνων/εχόντων την επιμέλεια των μαθητών/τριών που συμπληρώνουν την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής την ηλικία των έξι (6) ετών. Μετά την είσοδο τους στην εφαρμογή αντλείται από το Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (Ε.Μ.Επ.) μέσω διαλειτουργικότητας το κινητό τηλέφωνο και η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Στην περίπτωση απουσίας αυτών οι γονείς/κηδεμόνες/έχοντες-ουσες την επιμέλεια συμπληρώνουν και επιβεβαιώνουν υποχρεωτικά τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου τους και προαιρετικά τα στοιχεία του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μέσω των οποίων θα ενημερώνονται για την πορεία της αίτησής τους.
Για την εγγραφή των μαθητών/τριών που φοιτούν για πρώτη φορά, στην Α΄ τάξη, σε δημόσιο Δημοτικό σχολείο γενικής εκπαίδευσης, εφαρμόζεται η ακόλουθη διαδικασία:
α) Από την 6η (12 το μεσημέρι) έως την 26η Μαρτίου οι γονείς/κηδεμόνες/έχοντες-ουσες την επιμέλεια υποβάλλουν ηλεκτρονικά αίτηση – υπεύθυνη δήλωση εγγραφής μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr), και συγκεκριμένα της ηλεκτρονικής πλατφόρμας «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού», προκειμένου να εγγραφεί ο/η μαθητής/τρια στο δημοτικό σχολείο που έχει κατανεμηθεί, σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας. Σε περίπτωση που η διεύθυνση κατοικίας, βάσει της οποίας πραγματοποιήθηκε η κατανομή, έχει μεταβληθεί, ο/η αιτών/αιτούσα καλείται να μεταβεί εντός της προθεσμίας εγγραφών στο Νηπιαγωγείο φοίτησης για επικαιροποίηση των σχετικών στοιχείων. Σε περίπτωση μη κατανομής, ιδίως, εξαιτίας μη καταχώρισης της διεύθυνσης κατοικίας του/της μαθητή/τριας κατά την εγγραφή στο Νηπιαγωγείο, ο/η αιτών/αιτούσα συμπληρώνει τα απαιτούμενα στοιχεία και αναρτά έγγραφο (λογαριασμό Δημοσίων Επιχειρήσεων και Οργανισμών (Δ.Ε.Κ.Ο.), μισθωτήριο συμβόλαιο ή άλλο πρόσφατο δημόσιο έγγραφο) από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας.

β) Μετά την ολοκλήρωση των περιγραφόμενων στην ανωτέρω περίπτωση, ο/η αιτών/αιτούσα δύναται να αναρτά: βα) το ατομικό δελτίο υγείας μαθητή/τριας, ββ) το βιβλιάριο υγείας ή άλλο στοιχείο από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών και βγ) τυχόν γνωμάτευση από Κέντρο Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής & Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια προς τούτο δημόσια υπηρεσία.
γ) Ο/Η αιτών/αιτούσα, εφόσον δεν αναρτήσει τα περιγραφόμενα στην περίπτωση β δικαιολογητικά, καλείται να τα προσκομίσει στο δημοτικό σχολείο κατανομής εντός της προθεσμίας εγγραφών.
2.Η σχολική μονάδα που θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες προσδιορίζεται από την ηλεκτρονική εφαρμογή
«GIS- based “Χωροταξικό”» με βάση τη διεύθυνση κατοικίας που έχει δηλωθεί και επικαιροποιηθεί στο Νηπιαγωγείο φοίτησης. Σε περίπτωση που έχει γίνει χωροταξική ανάθεση σύμφωνα με το προηγούμενο εδάφιο, δεν υπάρχει δικαίωμα επιλογής διαφορετικού σχολείου. Εξαιρετικά, αιτήσεις εγγραφής δύναται να υποβάλει ηλεκτρονικά ένας εκ των δύο γονέων/κηδεμόνων/εχόντων την επιμέλεια των μαθητών/τριων που διαμένουν εκτός σχολικής περιφέρειας, από αυτήν στην οποία έχουν χωροταξικά κατανεμηθεί, εφόσον στη σχολική μονάδα φοιτούν ήδη αδέλφια του/της προς εγγραφή μαθητή/τριας.
3.Μετά την πιστοποίηση της παρ. 1 της ενότητας Β1, ο ένας εκ των δύο γονέων/κηδεμόνων/εχόντων την επιμέλεια υποβάλλει ηλεκτρονικά την αίτησή του, ορίζοντας ποιο/ποια εκ των τέκνων του θα φοιτήσει/ουν στην πρώτη τάξη του δημοτικού σχολείου, ενώ επιβεβαιώνει ότι το/τα τελευταίο/α δεν είναι εγγεγραμμένο/α σε άλλη σχολική μονάδα. Η ηλεκτρονική πλατφόρμα «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού» διαλειτουργεί με τα πληροφοριακά συστήματα «Μητρώο Πολιτών» και «myschool» και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα/έχοντα την επιμέλεια κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή μερίδα του. Τα στοιχεία αυτά είναι προσυμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας/έχων την επιμέλεια επιλέγει το τέκνο, το οποίο βρίσκεται σε ηλικία εγγραφής στην πρώτη τάξη του δημοτικού και για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Τα στοιχεία αυτά του/της μαθητή/τριας για τον/την οποίο/α αιτούνται την εγγραφή είναι τα εξής: (α) όνομα, (β) πατρώνυμο, (γ) μητρώνυμο και (δ) ημερομηνία γέννησης.
4.Ο γονέας/κηδεμόνας/έχων την επιμέλεια επιλέγει εάν και εφόσον επιθυμεί τη φοίτηση του τέκνου του στο αναβαθμισμένο πρόγραμμα ολοήμερου ή και στο τμήμα πρόωρης υποδοχής (υπό την προϋπόθεση ότι φοιτά στο ολοήμερο).
5.Ο/Η αιτών/αιτούσα συμπληρώνει τα στοιχεία των συνοδών του/της μαθητή/τριας κατά την αποχώρηση από τη σχολική μονάδα.
6.Πριν την τελική υποβολή της αίτησης, ο έτερος γονέας/κηδεμόνας εισέρχεται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet) και επιβεβαιώνει την αίτηση που έχει υποβληθεί από τον άλλο γονέα/κηδεμόνα. Έχει τη δυνατότητα σε περίπτωση διαφωνίας να ακυρώσει την αίτηση και να υποβάλει νέα. Σε περίπτωση συνεχιζόμενης διαφωνίας των δύο γονέων/κηδεμόνων/εχόντων την επιμέλεια εφαρμόζονται οι διατάξεις του άρθρου 1510 και 1512 του ΑΚ.
7.Μετά την υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες/έχοντες-ουσες την επιμέλεια λαμβάνουν ενημερώσεις σχετικά με την εξέλιξη της αίτησής τους στο κινητό τηλέφωνο και στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχουν δηλώσει μετά την είσοδό τους στην εφαρμογή. Εφόσον απαιτούνται διορθώσεις, η αίτησή τους επιστρέφεται από το δημοτικό σχολείο στους γονείς/κηδεμόνες/έχοντες-ουσες την επιμέλεια, προκειμένου να προβούν στις υποδεικνυόμενες διορθώσεις και να την υποβάλουν εκ νέου μέσω της πλατφόρμας «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού».
8.Σε περίπτωση όπου ο γονέας/κηδεμόνας/έχων-ουσα την επιμέλεια αδυνατεί ή δεν επιθυμεί για οποιοδήποτε λόγο, να κάνει χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού», η αίτηση υποβάλλεται διά ζώσης στον/η Διευθυντή/ντρια – Προϊστάμενο/η του δημοτικού σχολείου, εντός των ορίων της σχολικής περιφέρειας σύμφωνα με την διεύθυνση κατοικίας του, ο οποίος προβαίνει σε όλες εκείνες τις ενέργειες που απαιτούνται, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η ηλεκτρονική εγγραφή των τέκνων κάνοντας χρήση των προσωπικών του κωδικών-διαπιστευτηρίων της

Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης (Γ.Γ.Π.Σ.Ψ.Δ.), σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 24 του ν. 4727/2020.
9.Η πλατφόρμα «Εγγραφή στην Πρώτη Δημοτικού» παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες/έχοντες την επιμέλεια την παρακολούθηση της κατάστασης επεξεργασίας της ηλεκτρονικής αίτησής τους, κάνοντας χρήση του Μοναδικού Αριθμού Υποβολής (Μ.Α.Υ.).
10.Οι γονείς/κηδεμόνες/έχοντες-ουσες την επιμέλεια εφόσον οριστικοποιήσουν την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής τους μπορούν να εισέρχονται στην πλατφόρμα και να παρακολουθούν την εξέλιξη της αίτησής τους χωρίς όμως να μπορούν να προβούν σε οποιαδήποτε τροποποίησή της, μέχρι την ενημέρωσή τους ως προς το σχολείο εγγραφής.

Γ. ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΩΙΝΗΣ ΖΩΝΗΣ

α. Προϋποθέσεις εγγραφής μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα
Οι μαθητές/τριες εγγράφονται στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης των γονέων/κηδεμόνων/εχόντων-ουσών την επιμέλειά τους. Οι Διευθυντές/ντριες και οι Προϊστάμενοι/ες των Δημοτικών Σχολείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Ολοήμερο Πρόγραμμα, χωρίς προϋποθέσεις σύμφωνα με τη με αρ. πρ. Φ7/118139/ΦΔ/Δ1/9-9-2020 ΥΑ (Β’ 3838).
β. Αναβαθμισμένο πρόγραμμα ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου

Από το σχολικό έτος 2022-2023 έχει τεθεί σε εφαρμογή νέο, αναβαθμισμένο πρόγραμμα ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου. Όλοι οι γονείς/κηδεμόνες/έχοντες-ουσες την επιμέλεια μαθητών/τριών Δημοτικών Σχολείων, τα οποία έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα του διευρυμένου ολοήμερου, θα ενημερωθούν από τους/τις Διευθυντές/ντριες-Προϊσταμένους/ες των ανωτέρω σχολικών μονάδων ώστε να δηλώσουν, εφόσον το επιθυμούν, τη συμμετοχή των παιδιών τους σε αυτό.
Η αποχώρηση των μαθητών του Δημοτικού Σχολείου που παρακολουθούν το πρόγραμμα του αναβαθμισμένου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου λαμβάνει χώρα στις 15:50, με το πέρας της δεύτερης

διδακτικής ώρας της 2ης ζώνης ή στις 17:30, με τη λήξη του προγράμματος. Επιπλέον, δύναται η αποχώρηση να λαμβάνει χώρα και στις 14:55 με το πέρας της 1ης διδακτικής ώρας της 2ης ζώνης σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.12/14283/Δ1/07-02-2025 ΥΑ (Β’ 695).

γ. Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών/τριών στο τμήμα Πρωινής Ζώνης (7:00-8:00)
Στο τμήμα αυτό δικαίωμα συμμετοχής έχουν μαθητές/τριες οι οποίοι/ες είναι εγγεγραμμένοι/ες και φοιτούν στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του τμήματος Πρωινής Ζώνης μαθητών/τριών είναι επτά (7) μαθητές/τριες για σχολεία με λειτουργικότητα έως 8/θέσια και δέκα (10) μαθητές/τριες για σχολεία με λειτουργικότητα από 9/θέσια και άνω (παρ. 16 της περ. ζ΄ του άρθρου 11 του π.δ. 79/2017 (Α΄109)).

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΩΡΕΣ 8:30 ΕΩΣ 9: 30 ΚΑΘΕ ΗΜΕΡΑ ΕΚΤΟΣ ΠΕΜΠΤΗΣ. ΟΤΑΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΔΙΑ ΖΩΣΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΘΕ ΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΩΡΕΣ 13:15 ΕΩΣ 14:00.

Τηλ: 2610325212

mail@24dim-patras.ach.sch.gr

ΟΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ«>ΟΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ

Εθνική Δράση κατά της Παιδικής Παχυσαρκίας

Τα παιδιά της Δ τάξης την Παρασκευή 7 Μαρτίου στο πλαίσιο του εθνικού προγράμματος κατά της παιδικής παχυσαρκίας έφτιαξαν ένα υγιεινό δεκατιανό στο χώρο του σχολείου. Το δεκατιανό τους αποτελούνταν από φρουτοσαλάτες, σαλάτες λαχανικών, φυσικούς χυμούς και ψωμί. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν και πρότειναν να το επαναλάβουμε !

Πανελλήνια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού

Τα παιδιά της Γ και Δ τάξης δημιούργησαν αφίσες για την 6η Μαρτίου, την πανελλήνια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού. Αφού συζήτησαν μεταξύ τους για το τι ακριβώς είναι σχολική βία και εκφοβισμός και τι μπορούν να κάνουν για να τα σταματήσουν αποφάσισαν να αποτυπώσουν στις αφίσες τα συμπεράσματά τους.

Γ τάξη

Δ τάξη

«Παιδικοί Ολυμπιακοί Αγώνες»

Την Τετάρτη 6 Μαρτίου το σχολείο μας συμμετείχε στην ημιτελική φάση του Εκπαιδευτικού
Προγράμματος «Παιδικοί Ολυμπιακοί Αγώνες» που πραγματοποιήθηκαν στο
Παμπελοποννησιακό Στάδιο. Συμμετείχαμε στα αγωνίσματα 800μ, 60μ, άλμα σε μήκος
(χωρίς φορά), ρίψη ελαστικής σφαίρας (2 κιλών) και ακοντίου (Vortex). Αν και δεν
καταφέραμε να κατακτήσουμε την 1 η θέση σε κάποιο από τα αγωνίσματα, οι μαθητές μας
σημείωσαν πολύ καλές επιδόσεις και το κυριότερο κατάλαβαν το βαθύτερο νόημα των
Ολυμπιακών Αγώνων, αναδεικνύοντας την αξία του Ολυμπιακού και Αθλητικού ιδεώδους.

Το έθιμο της χελιδόνας

Τα χελιδονίσματα είναι ένα αρχαίο έθιμο όπου τα παιδιά γιόρταζαν το τέλος του χειμώνα ( 1η Μαρτίου ή 21η Μαρτίου – Εαρινή Ισημερία) και τον ερχομό των χελιδονιών και της άνοιξης. Κρατώντας το ομοίωμα ενός χελιδονιού, τριγυρνούσαν στην πόλη και τραγουδούσαν τη «χελιδόνα». Ο κόσμος τους έδινε διάφορα κεράσματα.

Το έθιμο της «χελιδόνας» συνεχίστηκε και φέτος στο σχολείο μας.Οι μαθητές της Α΄τάξης κατασκεύασαν τις δικές τους χελιδόνες και τραγούδησαν τα κάλαντα της άνοιξης στο διευθυντή του σχολείου μας, στο σύλλογο διδασκόντων και σε όλους τους μαθητές του σχολείου!

Γίνε και εσύ αθλητής και αθλήτρια cheerleading του Ελληνικού Αστεριού! Θέλεις να δοκιμάσεις ένα καινούργιο άθλημα;

Οι μαθητές της Γ ‘ τάξης του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν το άθλημα τσιρλιντιγκ ,να γυμναστουν και να ψυχαγωγηθούν υπό την καθοδήγηση της προπονητριας Γαβριήλ Αποστολίας . Πραγματικά πέρασαν υπέροχα!!!

Εκπαιδευτική επίσκεψη της Δ΄τάξης στο » Σπίτι του νερού»

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ τάξης στις 26 Φεβρουαρίου πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο » Σπίτι του νερού» που βρίσκεται στο κάστρο της Πάτρας. Η υπεύθυνη συζήτησε με τα παιδιά για του υδάτινους πόρους της περιοχής μας , για τους υδροβιότοπους καθώς και για τη σημασία των ανθρώπινων ενεργειών στην καταστροφή και την προστασία των υδάτινων οικοσυστημάτων . Γνώρισαν ζώα και φυτά που ζουν στο νερό καθώς και τη χρήση του νερού σε όλες τις ανθρώπινες δραστηριότητες. Στο τέλος έπαιξαν με ενθουσιασμό παιχνίδια και έλυσαν σταυρόλεξα με θέμα το νερό .

Διαδικτυακό επιμορφωτικό σεμινάριο: «Αντισεισμική Προστασία Σχολικών Μονάδων»

Το εν λόγω διαδικτυακό επιμορφωτικό σεμινάριο που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2025 και ώρα 14.00-16.00, απευθυνόταν στους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας. Αποσκοπούσε στην υπεύθυνη επιστημονική ενημέρωση των εκπαιδευτικών σε θέματα αντισεισμικής προστασίας,από την εισηγήτρια του ΟΑΣΠ κα Ασημίνα Κούρου, Γεωλόγος(PhD), Αν. Προϊστ. Διεύθυνσης Κοινωνικής Αντισεισμικής Άμυνας ΟΑΣΠ .Ειδικότερα,αποτέλεσε βήμα παρουσίασης επιστημονικών δεδομένων, μελετών και εφαρμογών και εφαλτήριο διαλόγου για την αντισεισμική Προστασία στην ελληνική σχολική πραγματικότητα. Τέλος, ανέδειξε τη βαρύνουσα σημασία της κατάλληλης προετοιμασίας και ετοιμότητας και προσπάθησε να συμβάλλει, μέσω εμπειριών και καλών πρακτικών, στην αποτελεσματική διαχείριση συνθηκών έκτακτης ανάγκης.

Το έθιμο της Τσικνοπέμπτης στο σχολείο μας

Τα τελευταία χρόνια έχει άτυπα καθιερωθεί στα σχολεία όλων των βαθμίδων να τιμάται η Τσικνοπέμπτη και το έθιμο του ψημένου κρέατος εντός σχολικού ωραρίου σε μια προσπάθεια οι μαθητές να γνωρίσουν αυτό το έθιμο και να μοιραστούν ευχάριστες στιγμές με τους συμμαθητές και τους εκπαιδευτικούς.
Έτσι και φέτος,ο εορτασμός έγινε προς το τέλος του ωρολόγιου προγράμματος, οι μαθητές φόρεσαν τις αποκριάτικες στολές τους,και «απογειώθηκε» η αποκριάτικη ατμόσφαιρα με μουσική και χορό !
Σύμμαχός μας ο καλός καιρός και το μουσικό άρμα του Δήμου Πατρέων που μοίρασε σοκολάτες στους μαθητές!

Aσφαλής χρήση του διαδικτύου

Την Παρασκευή 14-02-2025 οι μαθητές των Δ1 και Δ2 τάξεων παρακολούθησαν διαδικτυακό σεμινάριο για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου από το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου- ΙΤΕ.