ΤΗΡΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ

Τηρούμε τους κανόνες υγιεινής

-Πλένουμε συχνά και σχολαστικά τα χέρια μας με σαπούνι και νερό ή αλκοολούχο διάλυμα.

-Όταν βήχουμε ή φταρνιζόμαστε, καλύπτουμε το στόμα και τη μύτη μας με τον αγκώνα ή ένα χαρτομάντηλο και πλένουμε αμέσως μετά τα χέρια μας.

-Απορρίπτουμε το χαρτομάντηλο, αμέσως μετά τη χρήση, σε κλειστό κάδο.

-Αποφεύγουμε τις κοντινές επαφές όταν παρουσιάζουμε συμπτώματα κρυολογήματος (όπως βήχα, πυρετό, καταρροή, πονόλαιμο) ή με άτομα που παρουσιάζουν αυτά τα συμπτώματα.

-Αν παρουσιάζουμε συμπτώματα πυρετού, βήχα ή δυσκολίας στην αναπνοή και έχουμε ταξιδιωτικό ιστορικό σε πληττόμενη περιοχή, επικοινωνούμε με το γιατρό μας ή με τον ΕΟΔΥ (τηλ. 2105212054) και παραμένουμε σπίτι μας.

-Αν παρουσιάζουμε συμπτώματα κατά τη διάρκεια ταξιδιού, ενημερώνουμε αμέσως το πλήρωμα και αναζητούμε ιατρική βοήθεια.

-Πλένουμε τα χέρια μας: όταν μαγειρεύουμε, όταν φροντίζουμε ασθενείς, όταν ερχόμαστε σε επαφή με ζώα.

-Εμπιστευόμαστε τους ειδικούς και τους επιστήμονες για την πληροφόρησή μας.

» Κι αν ήσουν Εσυ «

Συμμετοχή στην Ημέρα δράσης για τη Διαφορετικοτητα των μαθητών της Δ’ τάξης και των εκπαιδευτικών τους κ.Δαρμα Αθηνας και κ Χρηστομογλου Άννας στο πλαίσιο του προγράμματος Αγωγής Υγειας » Κι αν ήσουν Εσυ» . Φοιτητές από διαφορετικές χώρες Αμερική, Ινδία και Μοζαμβίκη, παρουσιασαν στοιχεία από τη ζωή του τόπου τους.
Μετά οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες όπου έμαθαν και παρουσίασαν χορούς από αυτές τις χώρες.
Μία βιωματική δράση πού ενώνει διαφορετικούς κόσμους..

 

» Παίζουμε μαζί, Μαθαίνουμε μαζί», » Play Unified -Learn Unified»

Σήμερα οι μαθητές των Δ΄και ΣΤ΄ταξεων  του σχολείου μας,μαζί με την διευθύντρια του σχολείου κ. Πεσματζόγλου Ευανθία και τους εκπαιδευτικούς  κ. Δάρμα Αθηνά, Κ.Χρηστομόγλου Αννα,κ.Κορφιάτη Νικο,  κ.Χαικάλη Νίκο,κ.Πάσχου Αγγελική ,κ.Νικολέτα Παστού και κ.Ευστάθιο Σπηλιόπουλο επισκέφτηκαν το 1ο Ειδικό Σχολείο στο πλαίσιο της συμμετοχής μας στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα των Special Olympics » Παίζουμε μαζί, Μαθαίνουμε μαζί», » Play Unified -Learn Unified»
Οι μαθητές μέσα από το πρόγραμμα έρχονται σε επαφή, συνεργάζονται, παίζουν, και ευαισθητοποιουνται σε θέματα διαφορετικοτητας και κοινωνικού αποκλεισμού και παίρνουν μαθήματα ζωής. Σήμερα τα παιδιά είπαν και αισθάνθηκαν ότι απλά έπαιξαν με φίλους και όχι με διαφορετικούς από αυτούς… Και αυτό είναι το πιο σημαντικό..
Ευχαριστούμε την γυμνάστρια μαςΝικολέτα Παστού που συντονίζει το πρόγραμμα.

ΑΦΗΓΗΣΗ ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ ΣΤΗ ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ

 

Η Δανειστική Βιβλιοθήκη του Σχολείου μας προσκάλεσε τη δασκάλα και αφηγήτρια παραμυθιών κ. ΑΣΠΑ  ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ  να  μας ταξιδέψει στον μαγικό  κόσμο των ελληνικών παραδοσιακών παραμυθιών .  Στη δραστηριότητα πήραν μέρος οι μαθητές/τριες  της Ε τάξης του σχολείου μας

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Από την εκδήλωση του Διαπεριφερειακού Θεματικού Δικτύου ΝΟΗΣΙΣ για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο που παρουσιάστηκε στη Θεσσαλονίκη με αφορμή την Πανευρωπαϊκή Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου.
Το σχολείο μας συμμετείχε μέσω τηλεδιάσκεψης με τους μαθητές της ΣΤ’ τάξης και τους εκπαιδευτικούς που συντονίζουν το πρόγραμμα, Μαρία Πολίτη,Νίκο Κορφιάτη, Nίκο Χαϊκάλη και Εύη Πεσματζόγλου.

ΜΟΥΣΕΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Επίσκεψη των μαθητών της  Γ τάξης  με τους εκπαιδευτικούς τους, Ευαγγελία Ψάχου και Νίκο Ορφανίδη  στο Μουσείο Εκπαίδευσης, όπου γνώρισαν το σχολείο μιας άλλης εποχής και συμμετείχαν σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τα παιχνίδια στην Αρχαιότητα.

Παγκόσμια Ημέρα Ελληνικής Γλώσσας (9η Φεβρουαρίου)

Η 9η Φεβρουαρίου, ημέρα μνήμης του εθνικού ποιητή Διονύσιου Σολωμού, έχει καθιερωθεί ως
Παγκόσμια Ημέρα Ελληνικής Γλώσσας.

Μέσω της θέσπισης του ετήσιου παγκόσμιου εορτασμού επιδιώκεται η ανάδειξη του θεμελιώδους ρόλου
που διαδραμάτισε η ελληνική γλώσσα ανά τους αιώνες, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην εδραίωση
τόσο του ευρωπαϊκού όσο και του παγκόσμιου πολιτισμού. Η ελληνική γλώσσα κατά την
αρχαιότητα ευτύχησε να καταστεί φορέας μορφοποίησης και μεταβίβασης σημαντικών
επιστημονικών θεωριών, φιλοσοφικών θεωρήσεων και λογοτεχνικών κειμένων. Στην ελληνική
γράφτηκαν λίγο αργότερα τα πιο σημαντικά κείμενα του Χριστιανισμού για να διαδοθούν σε
ολόκληρο τον κόσμο. Στο διάβα των αιώνων υπήρξε καθοριστική η συμβολή της ως μέσου
αποθησαύρισης και διάδοσης του ελληνικού πολιτισμού και επιβιώνει ως τις μέρες μας, στη
νεότερη εκδοχή της, ως μια από τις μακροβιότερες ζωντανές γλώσσες παγκοσμίως.
Η γνώση και η κατανόηση της σημασίας της ελληνικής γλώσσας συνιστά βασική παιδευτική
επιδίωξη.