Σήμερα, Τετάρτη 27 Μαΐου 2026, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ΄ Δημοτικού του σχολείου μας συμμετείχαν με ενθουσιασμό στο Μαθητικό Φεστιβάλ που διοργάνωσε η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας σε συνεργασία με το Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας (ΜΕΤ) του Πανεπιστημίου Πατρών.

Το φεστιβάλ πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του τοπικού δικτύου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Αγωγής Υγείας με τίτλο: «Νερό: πηγή ζωής, υπευθυνότητας και δράσης», προσφέροντας στους μαθητές μας την ευκαιρία να αναδείξουν τη σημασία του νερού και την ανάγκη για την ορθολογική διαχείρισή του.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ’ τάξης, με την πολύτιμη καθοδήγηση των εκπαιδευτικών τους, Δάρμα Αθηνάς, Χρηστομόγλου Άννας, Πάσχου Αγγελικής, Αλεβιζοπούλου Αφροδίτης, Ζέζα Παρασκευής, Καραγιάννη Αλεξάνδρας και Αδαμόπουλου Θεοδόση, παρουσίασαν ένα πλούσιο και δημιουργικό πρόγραμμα, στέλνοντας το δικό τους ηχηρό μήνυμα για την προστασία του περιβάλλοντος.
Η συμμετοχή μας περιλάμβανε:
• Μουσικοκινητικό δρώμενο: Οι μαθητές μας παρουσίασαν ζωντανά το τραγούδι «Το νερό είναι θησαυρός!», το οποίο δημιουργήθηκε μέσα από δικές τους ιδέες και μελοποιήθηκε με τη βοήθεια της εφαρμογής Suno. Μέσα από έναν αρμονικό συνδυασμό χορού και τραγουδιού, οι μαθητές μετέφεραν καίρια μηνύματα για την προστασία του περιβάλλοντος και τη σημασία του νερού, κερδίζοντας τις εντυπώσεις
• Παραδοσιακό τραγούδι και χορό:» Ένα νερό κυρά- Βαγγελιώ »
• Εικαστικές δημιουργίες:
1. Μακέτα με θέμα τη λειψυδρία: Μια αναπαράσταση που ευαισθητοποίησε το κοινό για τις συνέπειες της έλλειψης νερού.

2. Αφίσα για την αφθονία του νερού: Μια δημιουργία που ανέδειξε την ομορφιά και την αξία του φυσικού αυτού πόρου.
3. Αφίσα με μέτρα προστασίας: Ένας οδηγός με προτάσεις για την ορθολογική διαχείριση και την προστασία του νερού στην καθημερινότητά μας.

Κατά τη διάρκεια του Φεστιβάλ, είχαμε τη χαρά να θαυμάσουμε και τις δημιουργίες των υπόλοιπων σχολείων και να συμμετέχουμε ενεργά στα εκπαιδευτικά κουίζ, μέσα από τα οποία εμβαθύναμε στις γνώσεις μας για τη διαχείριση αυτού του πολύτιμου αγαθού.
Η συμμετοχή στο Μαθητικό Φεστιβάλ αποτέλεσε μια μοναδική εμπειρία για τα παιδιά μας.
Μέσα από τη δημιουργία και την έκφραση, οι μαθητές δεν έμαθαν μόνο για τη θεωρητική αξία του νερού, αλλά κατανόησαν έμπρακτα τον ρόλο τους ως ενεργοί και υπεύθυνοι πολίτες.