Το 4ο Πρόγραμμα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων της Στ ‘ Τάξης αφορούσε τις Νέες Επαγγελματικές Δεξιότητες και είχε τίτλο «Γνωρίζοντας τα επαγγέλματα».

Στο πρόγραμμα αυτό αναδείχθηκαν οι αλλαγές που φέρνει η εξέλιξη της τεχνολογίας και της επιστήμης στα παραδοσιακά επαγγέλματα, οι οποίες οδήγησαν στην κατάργηση κάποιων από αυτά και στη δημιουργία νέων.

Η ενασχόληση των μαθητών με τα παραπάνω είχε ως στόχο να τους βοηθήσει α) να αντιληφθούν τις αλλαγές που συμβαίνουν στο εργασιακό περιβάλλον, β) να «παρακολουθήσουν» τις αλλαγές αυτές και γ) να γνωρίσουν τις νέες δεξιότητες που θα απαιτηθούν τα επόμενα χρόνια στην επαγγελματική τους πορεία.

Στο συγκεκριμένο πρόγραμμα εφαρμόστηκαν καινοτόμες μαθητοκεντρικές προσεγγίσεις, όπως η συνεργατική μάθηση, η υπόδυση ρόλων (ομιλητή και ακροατηρίου), η διαλογική συζήτηση, η επίλυση προβλήματος, τα σχέδια εργασίας και ο καταιγισμός ιδεών.