Φιλικοί Αθλητικοί Αγώνες στο Πλαίσιο της Δράσης «Προχωράμε μαζί, ενωμένοι, δυνατοί!!»

Tην Τετάρτη 28 Μαΐου πραγματοποιήθηκαν φιλικοί αθλητικοί αγώνες στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας, με στόχο την ενδυνάμωση των σχέσεων και του πνεύματος συνεργασίας μεταξύ των μαθητών και μαθητριών μας. Οι αγώνες διεξήχθησαν στο πλαίσιο της αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου σχολικών μονάδων του σχεδίου δράσης «Προχωράμε μαζί, ενωμένοι ,δυνατοί!!» του άξονα: Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών

Στους αγώνες συμμετείχαν οι μαθητές των τάξεων Ε΄ και ΣΤ΄. Τα αγόρια αγωνίστηκαν σε αγώνα ποδοσφαίρου, ενώ τα κορίτσια συμμετείχαν σε αγώνα βόλεϊ. Οι μαθητές έδειξαν ενθουσιασμό, αθλητικό ήθος και ομαδικό πνεύμα, σε ένα κλίμα χαράς, διασκέδασης και συναδελφικότητας.

Τέτοιες δράσεις συμβάλλουν στην καλλιέργεια της αλληλοεκτίμησης, της συνεργασίας και της υγιούς άμιλλας, ενισχύοντας το θετικό σχολικό κλίμα.

Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για τη συμμετοχή και την προσπάθειά τους!

Συμμετοχή του Γ2 τμήματος στο Τοπικό Θεματικό Δίκτυο Πολιτιστικών Προγραμμάτων: «Το Θέατρο στην Εκπαιδευτική Διαδικασία»

Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό, η Γ’2 τάξη του σχολείου μας συμμετείχε στο Τοπικό Θεματικό Δίκτυο Πολιτιστικών Προγραμμάτων με γενικό θέμα:«Το Θέατρο στην εκπαιδευτική διαδικασία: Κι αν σε πίκρανε η νύχτα; Το πρωί ποιος να ξέρει, τι χαρά θα σου φέρει!»
Το πρόγραμμα επικεντρώθηκε στη σημασία του θεάτρου και των παραστασιακών τεχνών ως μέσο έκφρασης, διαλόγου και επεξεργασίας σύγχρονων κοινωνικών ζητημάτων, όπως η βία, ο σεβασμός στη διαφορετικότητα, το φαινόμενο της «κουλτούρας ακύρωσης», αλλά και οι αξίες της δημοκρατίας, της επικοινωνίας, της συνεργασίας και της αλληλεγγύης.
Η συμμετοχή της τάξης μας πήρε σάρκα και οστά μέσα από το δρώμενο «Κράτα μου το χέρι», μια θεατρική σύνθεση που δημιουργήθηκε με πολλή αγάπη και έμπνευση από τα παιδιά και τους εκπαιδευτικούς τους. Μέσα από το θεατρικό δρώμενο και το τραγούδι που το πλαισίωνε αναδείχθηκαν οι αξίες της αγάπης, της αλληλοβοήθειας και της ευαισθησίας, με έμφαση στην ανθρώπινη επαφή και το μοίρασμα.
Το δρώμενο ήταν αποτέλεσμα συλλογικής δουλειάς και δημιουργικής συνεργασίας μαθητών και εκπαιδευτικών που με αφοσίωση και ενθουσιασμό στήριξαν την προσπάθεια των παιδιών και ανέδειξαν τη δύναμη του θεάτρου ως εργαλείο διαπαιδαγώγησης και καλλιέργειας της ενσυναίσθησης. Οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν στο συγκεκριμένο τοπικό θεματικό δίκτυο ήταν: Αλεβιζοπούλου Αφροδίτη ΠΕ91.01, Ζέζα Παρασκευή ΠΕ79.01 και Δάρμα Αθηνά ΠΕ70

Τα πρόσωπα των παιδιών στο φωτογραφικό υλικό της παρούσας ανάρτησης δεν είναι θολωμένα, καθώς έχει παρασχεθεί έγγραφη συγκατάθεση από τους γονείς/κηδεμόνες τους.

Επίσκεψη της Α΄τάξης στο χώρο φροντίδας ηλικιωμένων «Αγία Σκέπη»

Την Τρίτη 27 Μαϊου οι μαθητές της Α τάξης επισκέφτηκαν την «Αγία Σκέπη’ένα χώρο φροντίδας ηλικιωμένων. Ετοίμασαν κουλουράκια και μια μικρή γιορτή. Έπαιξαν μαζί τους , και συζήτησαν.Μειναμε όλοι πολύ ευχαριστημένοι .

https://kataskinosi-agkyra.blogspot.com/2025/05/blog-post_29.html

Επίσκεψη της ΣΤ΄τάξης του σχολείου μας στο 10ο Γυμνάσιο Πατρών

Στα πλαίσια της μετάβασης από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο, σειρά είχαν σήμερα Παρασκευή 23/5/2025 οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης με την εκπαιδευτικό Τσίγκα Δήμητρα και την ψυχολόγο Ασωνίτη Αφροδίτη που επισκέφτηκαν τους χώρους του 10ου Γυμνασίου.
Ο διευθυντής του Γυμνασίου κ. Καμπάς Μανώλης υποδέχτηκε θερμά τους μαθητές και τους ενημέρωσε για τον τρόπο λειτουργίας του σχολείου και απάντησε σε πολλές απορίες τους .
Στο τέλος, τα παιδιά περιηγήθηκαν στους χώρους του σχολείου ( αίθουσες, εργαστήρια,χώρο θεάτρου ) και παρακολούθησαν διδασκαλία στην αίθουσα των υπολογιστών.

Δημιουργία μότο : Συνθήματα παρακίνησης

Στο πλαίσιο των δράσεων του σχεδίου-που αφορούν στις σχέσεις μεταξύ των μαθητών – τοποθετήθηκαν αυτοκόλλητα πόστερ στα σκαλοπάτια του σχολείου μας με παιδαγωγικά συνθήματα και μότο,τα οποία θα υπενθυμίζουν,διαρκώς,σε όλη τη σχολική κοινότητα, όσα οφείλει καθένας και καθεμιά να πράττει . Επίσης, τη στάση που οφείλουν να έχουν όλοι- ες, στον χώρο του σχολείου και στην κοινωνία ευρύτερα.

Σχολική οικολογική εφημερίδα «Σώστε τον πλανήτη» (Δ΄τάξη)

Οι μαθητές της Δ’ τάξης, στο πλαίσιο μιας αξιέπαινης εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας, προχώρησαν στη δημιουργία οικολογικής εφημερίδας με τίτλο «Σώστε τον πλανήτη», μέσω της οποίας επιδιώκουν να ευαισθητοποιήσουν τη σχολική κοινότητα και το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο αναφορικά με καίρια περιβαλλοντικά ζητήματα. Κεντρικός άξονας της θεματολογίας της εφημερίδας τους αποτελεί το νερό, ένα φυσικό αγαθό ζωτικής σημασίας για κάθε μορφή ζωής στον πλανήτη.

Η ενασχόλησή τους με το εν λόγω θέμα ενισχύθηκε περαιτέρω από το εκπαιδευτικό υλικό της Εθνικής Δράσης κατά της Παιδικής Παχυσαρκίας, στο οποίο αναδεικνύεται η καίρια σημασία της επαρκούς ημερήσιας κατανάλωσης νερού ως αναγκαίας προϋπόθεσης για την ομαλή ανάπτυξη και τη διατήρηση της υγείας του ανθρώπινου οργανισμού.

Με γνώμονα τα ανωτέρω, οι μαθητές διερεύνησαν τις επιζήμιες ανθρώπινες παρεμβάσεις που οδηγούν στην υποβάθμιση και μόλυνση των υδάτινων πόρων, πλήττοντας κατ’ επέκταση τη δημόσια υγεία και την οικολογική ισορροπία. Στο πλαίσιο αυτό, διατύπωσαν ρεαλιστικές και εφαρμόσιμες προτάσεις πρόληψης και αντιμετώπισης της ρύπανσης, προκειμένου να διασφαλιστεί η προσβασιμότητα όλων σε καθαρό και ασφαλές νερό.

Επίσκεψη της ΣΤ’ τάξης του σχολείου μας στο 12ο Γυμνάσιο Πατρών

Στα πλαίσια της μετάβασης από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο, οι μαθητές της ΣΤ’ τάξης με τους εκπαιδευτικούς τους
κ. Κ,Σώρρα και κ .Ν.Κορφιάτη επισκέφτηκαν τους χώρους του 12ου Γυμνασίου.Η διευθύντρια του Γυμνασίου κ.Κόκκαλη Ιωάννα υποδέχτηκε θερμά τους μαθητές και τους ενημέρωσε για τον τρόπο λειτουργίας του σχολείου .Στο τέλος, τα παιδιά περιηγήθηκαν στους χώρους του σχολείου ( αίθουσες, εργαστήρια) με τη βοήθεια και των εκπαιδευτικών του σχολείου.

Εκπαιδευτική Επίσκεψη:Φαράγγι Βουραϊκού –Μουσείο Ολοκαυτώματος Καλαβρύτων-Τόπος θυσίας

Σήμερα Παρασκευή 16/5/2025 ,οι μαθητές της ΣΤ τάξης αποχαιρετώντας το σχολείο
ταξίδεψαν μέχρι τα Καλάβρυτα με την συνοδεία των εκπαιδευτικών τους Πάσχου
Αγγελική, Σώρρα Κωνσταντίνο και Τσίγκα Δήμητρα. Με το τρενάκι του Οδοντωτού
διέσχισαν το πανέμορφο φαράγγι του Βουραϊκού στη διαδρομή Διακοπτό-
Καλάβρυτα. Στη συνέχεια επισκέφτηκαν το Μουσείο Ολοκαυτώματος Καλαβρύτων
και μέσα από την ξενάγηση στο χώρο γνώρισαν το υλικό που σχετίζεται με την
πρόσφατη ιστορία των Καλαβρύτων , ιδιαίτερα με την ιστορία του Ολοκαυτώματος
της 13ης Δεκεμβρίου του 1943  και των γεγονότων που διαδραματίστηκαν στην
περιοχή την περίοδο της Κατοχής, όπως χάρτες, φωτογραφικό υλικό, προσωπικά
αντικείμενα των εκτελεσθέντων κ.ά. Στη συνέχεια επισκέφθηκαν τον Τόπο Θυσίας
στο λόφο του Καπή. Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε με βόλτα στα λιθόστρωτα σοκάκια
της γραφικής πόλης των Καλαβρύτων. Η σημερινή επίσκεψη συνοδεύτηκε από
έντονα συναισθήματα καθώς μ αυτό τον όμορφο τρόπο ολοκληρώνεται μια διαδρομή
έξι χρόνων στο Δημοτικό Σχολείο για τους αγαπημένους μαθητές μας….

<<Κατανοώντας τα έντονα συναισθήματα των παιδιών μας>>

Στο πλαίσιο της ενδοσχολικής επιμόρφωσης του σχολείου μας, πραγματοποιήθηκε σχετική δράση από το κέντρο Καλλίπολις η οποία είχε δρομολογηθεί για το σκοπό αυτό και ήταν ανοιχτή και προς τους γονείς των μαθητών μας. Ομιλήτρια ήταν η κ. Ζορμπά Ιωάννα με το ενδιαφέρον θέμα της εισηγήσεώς της : <<Κατανοώντας τα έντονα συναισθήματα των παιδιών μας>>.Προσήλθε ικανός αριθμός γονέων και μαζί με τους εκπαιδευτικούς μας, εξελίχθηκε ένας γόνιμος και εποικοδομητικός διάλογος και διάδραση μεταξύ του ακροατηρίου και της εισηγήτριας. Ήταν ομολογουμένως μια ζωηρή και ενδιαφέρουσα εκδήλωση και μια σημαντική ευκαιρία ενημέρωσης και προβληματισμού πάνω στο επίκαιρο και φλέγον θέμα της σύσφιξης των σχέσεων των μαθητών, της κατανόησης της στάσης και της συμπεριφοράς τους στο χώρο του σχολείου αλλά και στο οικείο περιβάλλον τους.Ανανεώσαμε το ραντεβού μας και για μελλοντικές ανάλογες δράσεις του είδους.

Ο Καραγκιόζης στην τάξη μας!

Σήμερα το μάθημα της Γλώσσας έγινε… θέατρο σκιών! Οι μαθητές της Γ΄ τάξης είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον μαγικό κόσμο του Καραγκιόζη μέσα από το έργο «Ο Καραγκιόζης φούρναρης», το οποίο παρουσίασαν οι ίδιοι, παίζοντας και διασκεδάζοντας πίσω από τον αυθεντικό μπερντέ, με φιγούρες που ζωντάνεψαν την ελληνική λαϊκή παράδοση. Η εμπειρία ήταν μοναδική και άφησε σε όλους μας όμορφες εικόνες και συναισθήματα.

Θα θέλαμε να εκφράσουμε ένα μεγάλο ευχαριστώ στους γονείς του Ηλία που στήριξαν τη δράση αυτή, φέρνοντας και στήνοντας τον μπερντέ στην τάξη μας και προσφέροντάς μας τις φιγούρες τους, συμβάλλοντας καθοριστικά στην υλοποίηση αυτής της ξεχωριστής εκπαιδευτικής στιγμής!